Dobry feedback – oczekiwania

Ostatnim krokiem jest wyrażenie oczekiwań do drugiej strony. Chodzi tu o zaproponowanie rozwiązania, które następnym razem zapobiegnie omawianej sytuacji.

Warto pamiętać o tym, że oczekiwanie to nie żądanie! Nie wymagamy od drugiej strony, proponujemy i jesteśmy otwarci na dyskusję i poznanie drugiej perspektywy. W przykładzie pytamy:

“Co możemy zrobić, aby następnym razem uniknąć takiej sytuacji?”

Nie ma tu propozycji rozwiązania. Natomiast jest pytanie. Chciałam przez to wam pokazać, że niekoniecznie trzeba coś zaproponować. Jeśli nie mamy pomysłu na rozwiązanie możemy po prostu zapytać drugą stronę o to co zrobić, aby uniknąć takiej sytuacji następnym razem.

Jak ona to widzi? Zaprosić do dyskusji. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *